Лист для підтвердження підписки відправлений на вашу пошту
7-9 Жовтня 2026 • Україна, Київ, МВЦ
Спікери:Ольга Романчук та Юрій Кардіян
Цільова аудиторія: власники та керівники медичних установ приватної, комунальної та державної власності, лікарі.
Роль та ефективність керівника з маркетингу в медичному бізнесі
Якою має бути система оплати для керівника з маркетингу: ставка, ставка + відсоток чи частка в компанії? Чи повинен увесь маркетинг працювати inhouse, чи ефективніше будувати гібридні моделі? За якими KPI взагалі оцінювати роботу керівника з маркетингу?
У форматі дебатів базуючись на колективному досвіді Спільноти Медичного Маркетингу Ольга Романчук та Юрій Кардіян презентують три ключові блоки:- Форми оплати: ставка, бонуси чи партнерство у бізнесі.- Побудова команди: повний inhouse чи співпраця з агенціями.- Оцінка ефективності: які KPI справді показують, а також презентують перші результати першого на медичному ринку дослідження зарплат маркетологів.
Це буде відвертий виступ з аргументами «за» і «проти», прикладами з практики та різними поглядами на те, як будувати маркетинг у медичному бізнесі.