Лист для підтвердження підписки відправлений на вашу пошту
7-9 Жовтня 2026 • Україна, Київ, МВЦ
Аудиторія: представники менеджменту комунальних медичних закладів СМД та ПМД України
Цілі заходу:
● сформувати розуміння поняття якості медичних послуг та складових клієнтського сервісу в медичних закладах;
● ознайомити учасників та учасниць з дієвими інструментами підвищення критичної ефективності в умовах обмежених ресурсів;
● презентувати “успішні кейси” медичних закладів СМД та ПМД;
● мотивувати медичних менеджерів/ок та їх команди до розбудови напрямку клієнтського сервісу та якості медичних послуг в медичних закладах України.
Програма:15.30 – 15.40 Вітальне слово від організаторів.Спікери: Інна Задорожня, директор виставки “Public Health” та Іван Осадчий, директор та співзасновник “knopka”15.40 – 16.00 Як співвідносяться поняття “якісна медична послуга” та “пацієнтський досвід”? Спікер: Юлія Брикульська, голова ГО «Медичні лідери»16.00 – 16.15 Шлях клієнта/клієнтки медичного закладу: де найбільші “точки болю”?
Практична групова вправа для учасників та учасниць воркшопу.16.15 – 16.45 Кейс № 1, заклад СМД. Приклади інструментів для покращення рівню пацієнтського досвіду.16.45 – 17.00 Як оцінити рівень пацієнтського досвіду? Сучасний цифровий інструмент та приклади його застосування в медичних закладах. 17.00 – 17.15 Кейс № 2, заклад ПМД. Приклади інструментів для покращення рівню пацієнтського досвіду.17.15 – 17.30 Обговорення презентацій, дискусія учасників та учасниць. Закриття заходу17.30 - 18.00 Спілкування учасників, обмін контактами та ідеями.