28-а Міжнародна медична виставка PUBLIC HEALTH 2019
1-3 жовтня 2019 • Україна, Київ, МВЦ, Броварський пр-т, 15

Відгуки учасників

Олександр Шимченко, директор компанії «Панмед»:
«Я просто в захваті від результатів цієї виставки. Були представлені провідні виробники і компанії. Мене радує, що в Україні розвивається напрямок приватних медичних установ - це хороший показник для бізнесу. Вважаю, що на державні установи вже не варто сподіватися, оскільки їх можливості, залежать від бюджету. А приватні клініки впевнено розвиваються і цікавляться новим обладнанням. На стенді ми провели багато ділових зустрічей, після виставки  підпишемо контракти. Тому я вдячний організаторам за можливість отримати доступ до необхідної мені цільової аудиторії. Я залишився дуже задоволений організацією, кількістю і якістю відвідувачів. Проблем зі стендом не було, все чисто комфортно і навіть кава в лаундж зоні - все було абсолютно продумано і приємно. Думаю, що в наступному році буду збільшувати площу свого стенду, щоб представити ще більший асортимент продукції цільовій аудиторії».

Валентина Галініна, регіональний менеджер компанії «Олком»:
«Перший день виставки був досить активним, велика кількість відвідувачів, активні  переговори на нашому стенді. На другий день виставки ми також спілкувалися з нашими партнерами і клієнтами, але, на жаль, нових контактів, було не так багато. На виставці були присутні перевірені компанії і фахівці, яких ми вже давно знаємо, але нам хотілося б отримати від виставки більше нових ділових знайомств. До організації не маю зауважень, все було продумано і комфортно, зі стендом не було ніяких проблем, все чисто і затишно, хороша охорона і ставлення ваших менеджерів.

Віктор Боровський, компанія «Здраво»:
«В цілому я залишився задоволений виставкою, все було дуже добре організовано. Нам вдалося реалізувати поставлені цілі і отримати необхідні результати. Відвідувачів було досить для активної роботи, до нашого стенду підходили компетентні фахівці, з якими ми спілкувалися з багатьох питань. Помітив, що був великий відсоток саме цільової аудиторії, всі хто нам був потрібен. Також виставка була дуже добре сегментована, люди приходили за тим, що вони хочуть побачити. Єдине вважаю, що краще проводити виставку в першому павільйоні, в третьому не так зручно. Ще у деяких знайомих учасників були проблеми з освітленням, але на моєму стенді все було добре. Хотілося б ще більше точок з харчуванням на виставці, під час обіду дуже важко знайти місце».

Лілія Щукіна, менеджер з маркетингу компанії «Медігранд Україна»:
«Ми беремо участь в медичній виставці вже вдруге. Звичайно ми робили перерву, через внутрішні причини, але в цьому році вирішили відновити свою участь. Ми залишилися задоволені організацією заходу, нашим розташуванням і якістю стенду, а також вашими менеджерами. Вважаю, що учасників і відвідувачів стало менше, ніж три роки тому. На виставці в основному представлені тільки великі гравці, нових учасників мало. Хотілося б більше учасників, які представляють лабораторне обладнання. На нашому стенді було досить активностей і інтерес зі сторони необхідної нам цільової аудиторії. Над цим ми також працювали самостійно. Що стосується нових ділових контактів, то після виставки будемо аналізувати результати. Хотілося б в наступному році збільшити сам масштаб заходу і побачити учасників з високотехнологічним обладнанням».

Оксана Яцук, керівник відділу маркетингу компанії «Аурафікс»:
«Нам все дуже сподобалося. На виставці було багато людей, багато корисних контактів, багато лікарів і тих людей з якими будемо працювати в подальшому. Ми беремо участь в медичній виставці «Охорона здоров'я» перший раз, але вже повністю задоволені результатами. Наш бренд ще дуже молодий, але ми обрали саме виставку «Охорона здоров’я», як майданчик для зміцнення наших позицій на українському ринку. На стенді ми спілкувалися з нашими партнерами і клієнтами, також було багато нових ділових контактів. Ми залишилися задоволені цільовою аудиторією і якістю стенду. Ваші менеджери запропонували дизайн та інженерні рішення, які нас влаштували. Все було дуже продумано. Відвідувачі з туристичної виставки, звичайно не є фахівцями, але наші прямі споживачі. Думаю, що для тих учасників у яких є товари загального вжитку - це хороша можливість познайомити людей зі своїм брендом».

Олександра, представник компанії «СД Медтехніка»:
«Ми залишилися задоволені від участі у виставці. Ми спілкувалися з нашою цільовою аудиторією: лікарями та представниками бізнесу. У перший і другий день була висока активність як на нашому стенді, так і на виставці в цілому. Вважаю, що захід необхідний для розвитку нових ділових відносин і просування компанії. На виставці був представлений досить великий асортимент обладнання, медичних виробів і товарів, що показало конкурентоспроможність виставки на українському ринку. Сподобалась організація і якість забудови стенду. Виставка пройшла добре, думаю, що в наступному році будемо  брати участь».

Максим, представник компанії «Майстер Дент»:
«На виставці ми беремо участь вже втретє. Звичайно відвідувачів в цьому році не так багато, як нам би хотілось, але всі вони наша цільова аудиторія. В Україні ринок стерилізації розвинений не так сильно, як в країнах Європи, проте нам вдалося частково досягти планованих результатів. На нашому стенді провели зустрічі з профільними фахівцями та дистриб'юторами. Результати цих зустрічей будемо оцінювати вже після виставки. У плані організації заходу та забудови стенду зауважень немає. Все було добре продумано».

Роман Крівашерма, представник компанії «Оніко»:
«У виставці беремо участь далеко не перший раз. У минулі роки звичайно було більше людей, але інтерес до нашого стенду присутній. Відвідувачі виставки - це саме наша цільова аудиторія. Ми провели зустрічі з діловими партнерами і знайшли кілька нових клієнтів. Нам вдалося поспілкуватися з тими, кого ми планували побачити на виставці і презентувати своє обладнання профільним фахівцям. Звичайно, нам хотілося б більше відповідальних фахівців на виставці, і це природне бажання будь-якого учасника. Головною нашою проблемою була затримка підключення до інтернету. Для роботи нашого стенду він вкрай необхідний. Після його підключення були проблеми з якістю сигналу і перебоями в роботі. У наступному році хотілося б побачити зростання масштабів заходу і терміново вирішити проблему з інтернетом в МВЦ».

Віктор Панченко, старший медичний представник компанії «Квайссер Фарма - Доппельгерц»:
«Ми вже дуже довго беремо участь у виставці «Охорона здоров'я» та завжди залишаємося задоволені результатами від участі. Медичні виставки ДП «Прем'єр Експо» - завжди нас радують. За кількістю учасників і відвідувачів виставка 2017 року не дуже відрізняється від масштабів минулих років. Заходи то менше, то більше, але головні гравці і фахівці ринку завжди тут присутні. Фахівців і оптових закупівельників завжди вистачає. Вважаю головним не кількість, а якість. На виставці ми особливо вдало реалізовуємо оптові закупівлі для різних мереж аптек по всій Україні, а також продаж прямим споживачам. Скільки б продукції ми не брали, ми завжди їдемо майже порожні. У перший день ми спілкувалися з закупівельниками на стенді до 18.00, що навіть охорона кілька разів нагадувала про закриття виставки. Загалом, ми залишилися задоволені і отримали все, що хотіли. У наступному році ми обов'язково будемо представлені на виставці, оскільки участь у виставці дуже сильно допомагає розвитку нашої компанії».